سرخ کن بدون روغن همیلتون بیچ AF1212-MEضمانت اصالت و سلامتHamilton Beach-ME

دسته:
توان : 1500 وات
ظرفیت : 12 لیتری
قابلیت پخت با تاخیر : دارد
توقف خودکار : دارد
استاندارد BPA : دارد
استاندارد PFOA : دارد
ریال۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰

آخرین بروز رسانی قیمت 6 روز پیش

مقایسه
موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالیHamilton Beach-ME

سرخ کن بدون روغن همیلتون بیچ آمریکا مدل AF1212-ME

سرخ کن دیجیتال 12 لیتری Hamilton Beach-ME این امکان را برای شما فراهم  نموده که با استفاده از تکنولوژی نوین این گجت هوشمند و مدرن، هوای گرم را به صورت یکنواخت و سریع در داخل دستگاه به حرکت در آورده و شما می‌توانید غذاهای سرخ شده مورد علاقه خود را با کمترین مقدار چربی و روغنمیل نمایید.

هوا سرخ کن ، کانوکشن آون، جوجه گردان و میوه خشک کن همه در یک دستگاه . آرامش خاطر با 10 برنامه از پیش تنظیم شده – سیب زمینی سرخ کرده، استیک، ماهی، بیکن بوقلمون، پیتزا، مرغ، پختن ( کیک و شیرینی)، نان تست، بال مرغ و سبزیجات. پخت و پز خود را با 6 عملکرد ویژه تقویت کنید: خشک کن، پیش گرم کردن، گرم نگه داشتن، یخ زدایی، گرم کردن مجدد و تاخیر – همه به راحتی با یک دکمه کنترل می شوند.

لوازم جانبی ساخته شده از مواد فولادی ضد زنگ مناسب مواد غذایی، کاملا ایمن و بادوام می باشد.

دستگاه سرخ کن بدون روغن همیلتون بیچ  دارای سیستم ایمنی است که به شما اطمینان می‌دهد در هنگام استفاده از دستگاه هیچ خطری وجود ندارد. این سیستم ایمنی شامل قفل ایمنی، سیستم خاموشی خودکار و سیستم حفاظت در برابر افزایش دما است.

 

قفسه های توری نچسب از زنگ زدگی شستشوی روزانه جلوگیری می کند. برای تجربه آشپزی غوطه ور، تماشا کنید که غذای شما را از طریق پنجره روشن و با دید آسان مراحل پخت را مدیریت کنید

کلام آخر

این روز ها سرخکن های بدون روغن تنوع زیادی پیدا کردن و شما که دنبال یک دستگاه با کیفیت با حجم بالا هستین به شما توصیه میکنیم سرخکن و آون hamilton beach مدل AF1212 که برندی آمریکایی و با کیفیت هست را از فروشگاه کالای خانگی الماس تهیه و از کار کردن با آن نهایت لذت را ببرید.

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربرانHamilton Beach-ME

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخHamilton Beach-ME

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیHamilton Beach-ME
    نقاط قوت

    10 برنامه پیش فرض، شامل ؛

    French fries سیب زمینی Steak پخت استیک و گوشت Fish, پخت ماهی و غذاهای دریایی Turkey bacon, جهت پخت ناگت، و غذاهای فست فودی Pizza, پخت پیتزا Chicken, مرغ Baked goods, پخت کیک، نان و شیرینی Toast, تست کردن انواع نان صبحانه Chicken wings and vegetable, جهت پخت انواع سبزیجات، کتف و بال مرغ 6 برنامه تکمیلی شامل ؛ Dehydrate, میوه خشک کن Preheat پیش گرمایش Keep warm گرم نگهدارنده Defrost یخ زدایی Reheat گرم کن دوباره delay پخت با تاخیر از ویژگی های بارز دستگاه، کامل بودن منوی برنامه های تکمیلی اون هست، که هم گرم نگهدارنده، هم گرم کن، هم یخ زدایی و همینطور پخت با تاخیر رو در اختیار شما میزاره، که این سطح از منو رو در دستگاه های آون سرخ کن دیگر نمی‌بینیم. دستگاه قابلیت عملکرد shake یا یادآوری در زمان پخت برای زیر و رو کردن مواد را دارد. دارای چراغ داخلی برای مشاهده ی روند پخت است شیشه درب دستگاه دوجداره قسمت داخلی محفظه پخت، تمام گالوانیزه است دارای 7 عدد اکسسوری همراه است، که شامل ؛ دو عدد سینی توری مخصوص گریل و میوه خشک کردن یک عدد سینی پخت و چکه گیر یک عدد سبد گردان مخصوص سیب زمینی 8 عدد سیخ گردان کوچک، مناسب برای تهیه ی انواع چنجه، فیله، سبزیجات، دل، جگر، قارچ و …. سیخ جوجه گردان، برای تهیه مرغ بریان. تنظیم بازه ی دمایی، بین 25 تا 200 درجه ی سانتی گراد سایز دستگاه با ارتفاع 35، عرض 32 و عمق 34 سانت است برند آمریکایی همیلتون بیچ، مونتاژ شده در چین، طراحی شده در آمریکا