مولتی کوکر نوتریکوک مدل SP208k

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

ویژگی های محصول

ظرفیت: 8 لیتر

ظرفیت به نفر: 12 نفر

توان:1200وات

عملکرد:زودپز/بخارپز/آرام پز/پلوپز

ریال۶۱,۰۰۰,۰۰۰

آخرین بروز رسانی قیمت 1 هفته پیش

مقایسه
موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

معرفی محصول

مولتی کوکر نوتریکوک مدل NUTRICOOK NC-SP208K، با توان مصرفی 1200 وات و ظرفیت 8 لیتر قادر به پخت وعده قابل توجه از تولیدات این برند و ساخت کشور چین است. عملکرد چند کاره شامل پخت تحت فشار، پلوپز، آرام پز و زودپز و در عین حال استفاده ساده و سریع از این مولتی کوکر از نقاط قوت این محصول به شمار می‌آید. پنل این دستگاه دارای صفحه LED بزرگ بوده که شامل 11 برنامه پیش فرض هوشمند می‌باشد که حدس و گمان را در مورد پخت غذای مدنظر شما از بین برده و در زمان شما صرفه جویی می‌کند. وجود برنامه آشپزی Sous Vide امکان پخت با کیسه را در این مولتی کوکر فراهم کرده است. تعبیه درب با بهره گیری از دکمه تخلیه فشار بخار، خطر سوختگی پس از باز کردن درب در پایان فرایند پخت را از بین می‌برد. پخت با تأخیر تا 24 ساعت، امکان کنسل کردن فرایند در هر مرحله از پخت، قابلیت Standby، کاسه و بدنه از جنس استیل ضد زنگ و وجود مکانیزم Smart Pot از سایر ویژگی های مولتی کوکر نوتریکوک مدل NUTRICOOK NC-SP208K به شمار می‌آیند. لازم به ذکر است این سری از مولتی کوکرهای نوتریکوک دارای دو ظرفیت 6 و 8 لیتر می‌باشد.

مولتی کوکر نوتریکوک مدل NC-SP208K یک محصول قدرتمند جهت پخت کامل و خوشمزه وعده‌های غذایی شما است. این دستگاه با ارائه 12 برنامه از پیش تعریف شده با کمترین زحمت غذای شما را پخته و از شما یک آشپز تمام عیار می‌سازد. این مولتی کوکر بیش از یک وسیله هوشمند برقی است. به‌وسیله تنظیماتی که شما روی این محصول اعمال می‌کنید، انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ سالم را می‌توانید با استفاده از آن درست کنید. عملکردهای فراوانی را به وسیله این دستگاه هوشمند می‌توانید انجام دهید، این عملکردها شامل؛ زودپز، تفت دادن، آرام پز، پخت برنج، بخار پز، گرم کردن غذا، پخت کیک، پخت با تاخیر، پخت سوپ، آماده سازی ماست، پخت گوشت است تا بهترین وعده‌های غذایی خود را با استفاده از آن تجربه کنید. در طراحی و تولید این محصول از لوازم جانبی گوناگونی بکاربرده شده است تا هم تجربه دلنشینی را برای شما رقم بزنند هم ایمنی شما در حین کار با این دستگاه حفظ بشود. به‌وسیله گزینه‌ها و برنامه‌هایی که برای این دستگاه بکاربرده شده است، پخت سالم مواد غذایی به صورت کاملا لذیذ برای شما ممکن شده است. کنترل پنل LED که به صورت لمسی کار می‌کند، یک تجربه دلنشین و راحت را برای شما رقم می‌زند. توان مصرفی این محصول 1200 وات است، تا به‌وسیله این محصول وعده‌های خوشمزه غذای خود را با آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن پخته و از میل کردن آن لذت ببرید.

۹ عملکرد متفاوت

این دستگاه هوشمند توانایی عملکردهای گوناگونی را دارد، مولتی کوکر نوتریکوک مدل NC-SP208K عملکردهایی نظیر زودپز و سرخکن و پلوپز و بخار پز علاوه برا این موارد قابلیت sous vide با نحوه عملکرد پخت یکنواخت که با گردش در آوردن رطوبت و گرما به صورت همزمان، مواد غذایی شما را در یک دمای مشخص آماده می‌کند. پخت سوپ، درست کردن ماست در مدت زمان طولانی‌تر نسبت به سایر عملکردها و گرم کردن غذا با حفظ عطر و طعم از جمله عملکردهایی است که در ساخت این محصول بکاربرده شده است.

آماده سازی وعده‌های غذایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

آیا می‌دانید که مولتی کوکرهای هوشمند توانایی پخت و آماده سازی مواد غذایی را تا ۷۰% سریع‌تر از سایر روش‌ها و لوازم معمول آشپزخانه، آماده می‌کنند؟!! حال در روزهایی که شما در خارج از خانه درگیر مشغله‌های مختلف خود هستید و امکان پخت وعده غذایی برای شما وجود نداشته است، با کمترین دغدغه و خیالی آسوده به‌وسیله این محصول می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از یک وعده غذایی بسیار خوشمزه لذت ببرید.

درب هوشمند

درب هوشمند مولتی کوکر نوتریکوک مدل NC-SP208K به‌صورت کاملا خودکار فشار داخل آن را تنها با فشار یک دکمه خالی می‌کند تا استفاده از این محصول پیش از پیش ایمن بشود. بخار موجود در این مولتی کوکر به‌وسیله فشار این دکمه خارج می‌شود تا پس از پایان آشپزی ریسک تماس دست شما با بخار موجود در آن وجود نداشته باشد و پوست بدن شما دچار سوختگی نشود.

کنترل پنل لمسی

داشتن کنترل پنل کاربر پسند با کاربری آسان خواسته همه افرادی است که از لوازم برقی استفاده می‌کنند. تنها با یک تماس کوچک انگشت شما، می‌توانید از میان برنامه‌های از پیش تعریف شده برنامه مورد نظر پخت وعده غذایی دلخواه خود را انتخاب کنید. هیچ نیازی به سر در آوردن از زمان و دمای مورد نیاز برای پخت مواد غذایی وجود ندارد و این دستگاه به صورت کاملا خودکار آن را برای پخت کامل آن تنظیم می‌کند. محل قرار گیری کنترل پنل به صورت کاملا امن و آسان طراحی شده‌ است تا با کمترین زحمت از میان آن‌ها برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید. صفحه نمایش LED که به‌همراه نور پردازی و نشانگر خود به شما این امکان را می‌دهد تا از میزان پخت دقیق و مرحله‌ای که در آن قرار دارد مطلع شوید.

آلیاژ داخلی

در طراحی و ساخت قابلمه مخصوص پخت مواد غذایی از آلیاژ ۳۰۴(۱۸/۱۸) یا استیل ضد زنگ بکاربرده شده است. از هیچ ماده شیمیایی برای آلیاژهای مختلف آن استفاده نشده است و برای شستشوی راحت آن نیز می‌توانید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید. ظرفیت کاسه پخت مواد غذایی این محصول ۸ لیتر است تا در یک بار آشپزی، مقدار قابل توجهی غذا را بدون نیاز به کثیف کردن تعداد زیادی تابه و قابلمه آماده کنید.

طراحی ارگونومیک و ایمن

در طراحی و تولید مولتی کوکر نوتریکوک مدل NC-SP208K از نکات ایمنی و راحتی بسیاری بکاربرده شده است تا استفاده از این محصول را برای شما راحت، ایمن و دلنشین کند. این نکات شامل؛ نشانگر سطح آب برای جلوگیری از پر کردن بیش از حد، بدنه عایق سرد برای جلوگیری از تماس بدن با حرارت، دستگیره قابل حمل، قفل کودک، خاموش شدن خودکار، دکمه فشار برای تخلیه بخار موجود در انتهای فرآیند آشپزی و پایه پلاستیکی برای ثبات هرچه بیشتر این محصول از جمله نکاتی است که در آن رعایت شده است. همچنین بدنه این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده است تا جای انگشت روی آن باقی نماند، تمیز کردن بدنه آن نیز با کمترین زحمت ممکن شده است.

سخن آخر

شما میتونید برای داشتن یک محصول پر کاربرد مخصوصا برای خانم های شاغل مولتی کوکر نوتریکوک SP208 که در دو رنگ مشکی و سیلور قابل عرضه هست را از فروشگاه کالای خانگی الماس هم به صورت حضوری هم به صورت غیر حضوری تهیه کنید

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
رنگ


نظرات کاربران

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی
    نقاط قوت

    ویژگی های جدیدزودپز نوتریکوک مدل SP208K

    توان مصرفی: 1200 وات ظرفیت کاسه: 8 لیتر تعداد برنامه ها: 12 برنامه پخت درب هوشمند: دارد 70 درصد سریع تر از پخت و پز سنتی دارای 9 عملکرد زودپز، آرام پز، بخارپز، پلوپز، کباب پز، ماست ساز و… ابعاد: 377x350x355 سانتی متر ظرفیت(لیتر) 8 توان 1200 ظرفیت به نفر 12 اقلام همراه قفسه بخار پز استیل ضد زنگ ، قاشق برنج ، قاشق سوپ ، فنجان اندازه گیری سایر مشخصات چراغ نشانگر صفحه نمایشگر ال سی دی