اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM45.760DELONGHI ECAM45.760.W ESPRESSO MAKER

حجم مخزن آب: 1.5 لیتر
فشار بخار: 15 بار
قدرت توان مصرفی: 1450 وات
جنس بدنه: پلاستیک
گرم نگه دارنده
سینی چکه گیر
تنظیم آسیاب در 13 حالت
مخزن آسیاب 400 گرم
ظرفیت مخزن شیر 500 میلی‌لیتر
تنظیم میزان غلظت قهوه
قابلیت تنظیم میزان بخار: اتوماتیک
قابلیت تولید کف شیر
قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
نازل بخار
آسیاب قهوه
مخزن شیر
تعداد نازل قهوه:دو عدد
صفحه نمایش:لمسی
سیستم LatteCrema
خاموش شدن خودکار
عملکرد تمیز کردن خودکار
نمایشگر لمسی
امکان شخصی سازی منو
سیستم گرم کردن فنجان
سیستم خاموشی خودکار
سیستم شستشوی خودکار
امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
تهیه نوشیدنی‌های: اسپرسو،اسپرسو لونگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، کاپوچینو میکس، شیر داغ

موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالیDELONGHI ECAM45.760.W ESPRESSO MAKER

راحتی اسپرسوساز دلونگی Eletta TOP ECAM 45.760.w بی نظیر است. فناوری دانه به فنجان خودکار به شما این امکان را می‌دهد که تازه‌ترین و خوشمزه‌ترین قهوه را در خانه یا محل کار، تنها با فشار دادن یک دکمه، میل کنید. این دستگاه اسپرسوساز با تکنولوژی بالا قادر است 100 تا 150 فنجان در روز را به راحتی سرو کند. این اسپرسوساز دلونگی به دلیل ویژگی‌های عالی، عملکرد فوق‌العاده و خدمات مشتری شگفت‌انگیزش متمایز است!

این دستگاه ساخت ایتالیا می‌تواند در منزل شما نیز استفاده شود. این اسپرسوساز دارای یک انتخابگر قدرت دم کردن و عملکرد مکث خودکار است که طعم قهوه شما را هر بار همان‌طور که می‌خواهید، می‌کند. صفحه حرارتی به سرعت و کارآمد عمل می‌کند، بنابراین هیچ مشکلی برای گرفتن قهوه داغ تازه در کوتاه مدت نخواهید داشت.

دستگاه تمام اتوماتیک ECAM 45.760.w دارای توان 1450 وات و فشار بخار 15 بار بوده که قدرت آن را به نمایش گذاشته و تهیه نوشیدنی‌ها را در مدت زمانی کوتاه مهیا می‌نماید. این اسپرسوساز دارای آسیاب داخلی است که دانه‌های قهوه را به 13 حالت مختلف می‌توانید آسیاب نمایید. مخزن آب این اسپرسوساز دلونگی 1.5 لیتر بوده که می‌توانید 10 فنجان نوشیدنی مختلف را با این مقدار آب تهیه نمایید.

 

اسپرسوساز دلونگی مدل Eletta TOP ECAM 45.760.w

 

ویژگی ظاهری

اسپرسوساز دلونگی Eletta TOP ECAM 45.760.w دستگاهی تمام اتوماتیک است که از ظاهری مدرن و شیک برخوردار است. این اسپرسوساز Eletta که برای زیبایی شناسی و استفاده بصری طراحی شده است، دارای یک صفحه لمسی فلزی ظریف برای انتخاب و برنامه نویسی ساده است. گزینه های منو به وضوح روی صفحه نمایش LED آبی دو خطی نمایش داده می‌شوند. می‌توانید نوشیدنی‌های سفارشی خود را با فشار دادن یک دکمه تهیه کنید. 9 گزینه قابل برنامه‌ریزی تک لمسی از نوشیدنی های اسپرسو استاندارد گرفته تا انواع شیر وجود دارد و می‌توانید قدرت، طول و دمای دلخواه خود را برای هر یک از 9 گزینه از پیش تعیین کنید.

 

ویژگی‌های اسپرسوساز دلونگی مدل Eletta TOP ECAM 45.760.w

اسپرسوساز دلونگی Eletta TOP ECAM 45.760.w دارای مخزن آبی به ظرفیت 1.5 لیتر بوده که امکان تهیه 10 نوشیدنی متنوع را به شما می‌دهد. مخزن این دستگاه دارای نشانگر سطح آب بوده که مقدار آب داخل آن را نشان داده و در صورت نیاز می‌توانید مجدد آب داخل مخزن را شارژ نمایید. مخزن دستگاه مجهز به فیلتر آب بوده که املاح و ناخالصی‌های آب را از بین برده و موجب می‌شود نوشیدنی‌ها را با کیفیت هر چه بیشتر آماده نمایید.

در اسپرسوساز دلونگی ECAM 45.760.w به لطف سیستم LatteCrema، تهیه نوشیدنی های مبتنی بر شیر مورد علاقه شما آسان است. مخزن شیر در سمت چپ جلوی دستگاه متصل می‌شود و دارای تراکم کف متغیر برای نوشیدنی های شیر عالی است. وقتی کف کردن را تمام کردید، مخزن دارای عملکرد تمیز کردن خودکار برای شستشوی مدار شیر قبل از کنار گذاشتن آن است. شیر باقی مانده را می‌توان برای استفاده در آینده در یخچال نگهداری کرد.

برای سهولت در تمیز کردن و نگهداری، گروه دم را می‌توان برای شستشوی آسان جدا کرد. به لطف هشدارها و عملکردهای متعدد، تعمیر و نگهداری دستگاه شما آسان شده است. می‌توانید سختی آب خود را برنامه‌ریزی کنید و از برنامه های خودکار شستشو و رسوب زدایی بهره ببرید. این اسپرسوساز مجهز به یک عملکرد خودکار روشن است که به شما امکان می‌دهد زمان روشن شدن دستگاه خود را در صبح برنامه‌ریزی کنید و به یک سوئیچ صرفه‌جویی در مصرف انرژی مجهز است که در حالت آماده به کار تا 77% در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

برای سفارشی سازی واقعی نوشیدنی های خود، این دستگاه به شما امکان می‌دهد قدرت، طول و دما را تغییر دهید. دهانه‌های نوشیدنی برای عملکرد دم‌آوری روشن می‌شوند و می‌توان آن‌ها را طوری تنظیم کرد که ارتفاع فنجان‌هایی تا 14 سانتی‌متر را در خود جای دهد. گروه دم کردن قابل جابجایی تمیز کردن را آسان می‌کند در حالی که عملکردهای خودکار شستشو و رسوب زدایی از طعم اسپرسو و طول عمر دستگاه شما محافظت می‌کند.

ابعاد 460x260x360 میلی متر
وزن 11 کیلوگرم
سیستم کاپوچینوساز دارد
فیلتر آب دارد
حالت آماده به کار دارد
نشانگر سطح آب دارد
قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه دارد
قابلیت تولید کف شیر دارد
قابلیت استفاده از دانه و پودر قهوه دارد
فشار بخار 15 بار
تمپر قهوه دارد
آسیاب قهوه دارد
حجم مخزن قهوه 400 گرم
ظرفیت مخزن 2 لیتر
مخزن شیر 500 میلی‌لیتر
تعداد نازل قهوه 2 عدد
سینی چکه گیر دارد
نوشیدنی های قابل تهیه اسپرسو، آب جوش، کافه لاته، کاپوچینو، فلت وایت، ماکیاتو، لانگو، شیر داغ و …
سیستم گرم کردن فنجان دارد
سیستم خاموشی خودکار دارد
سیستم شستشوی خودکار دارد
سایر مشخصات آسیاب کم صدا با 13 درجه تنظیم اندازه آسیاب
سیستم جدید قهوه ساز دلونگی با نام “لاته کرما”:
تهیه‌ی کاپوچینویی خامه‌دار با کفی غلیظ از شیر، همیشه در دمایی عالی تا آخرین قطره
سیستم دو منظوره کف شیر با (مخزن شیر و نازل بخار)
نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربرانDELONGHI ECAM45.760.W ESPRESSO MAKER

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخDELONGHI ECAM45.760.W ESPRESSO MAKER

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیDELONGHI ECAM45.760.W ESPRESSO MAKER