آسیاب قهوه نوا مدل Nm-3660CGNova Nm-3660CG Coffee Grinder

اندازه: 250*350*150 میلی متر
وزن: 4500 گرم
توان مصرفی: 250 وات
ظرفیت آسیاب کن: 500
تنظیم سرعت: دارد
جنس تیغه: تیتانیوم استیل

ریال۲۶,۹۰۰,۰۰۰

آخرین بروز رسانی قیمت 1 هفته پیش

مقایسه
موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالیNova Nm-3660CG Coffee Grinder

آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG از وسایل جانبی و همراه اسپرسو و قهوه سازها است که در فروشگاه اختصاص پایدار موجود می باشد. بسیاری از متخصصان قهوه تأکید می کنند که مهمترین چیز برای تهیه قهوه خوب – مهمتر ازخود دستگاه – یک اسیاب خوب است. از سال 2015 ، پس از گذشت بیش از 70 ساعت تحقیق و کار با سنگ زنی ، ما فکر می کنیم آسیاب قهوه نوا مدل بهترین و هماهنگ و بی نقص برای اکثر مردم است. با قیمتی عملی آن را به طور قابل اعتماد از آسیاب با کیفیت بالا مورد نیاز برای تهیه یک فنجان  قهوه تهیه می کند.

مشخصات کلی آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG

  • اندازه: 250*350*150 میلی متر
  • وزن: 4500 گرم
  • توان مصرفی: 250 وات
  • ظرفیت آسیاب کن: 500
  • تنظیم سرعت: دارد
  • جنس تیغه: تیتانیوم استیل

نقد وبرسی آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG

محصولات خانگی نوا قهوه را به طور مساوی تقریباً از هر دستگاه دیگری که آزمایش کرده ایم با طیف گسترده ای از تنظیمات خرد می کند. این یک ابزار مطمئن و سر راست است – تقریباً هیچ منحنی یادگیری وجود ندارد – که فقط یک مربع متوسط از فضای ضد را در بر می گیرد. تمیز کردن و نگهداری آن نیز بسیار آسان است ، بدین معنی که این یک سرمایه گذاری است که می توانید به آن اعتماد کنید. در حالی که نمی تواند برای علاقه مندان به اسپرسو جدی ایجاد کند ، بازده آن به اندازه کافی برای عکسبرداری مناسب است و باید نیازهای قهوه را برای هر کسی برآورده کند.

آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG

حتی اگر قهوه ساز خود را ازفروشگاه اختصاص پایدار خریداری کرده باشید ، فنجان قهوه صبح شما فقط به اندازه مورد استفاده شما خواهد بود. و هر نوع قهوه ای به شما می گوید که می خواهید نتایج بسیار بهتری کسب کنید. دانه های قهوه اگر کامل باقی بمانند می توانند طعم اصلی قهوه را از بین ببرد بنابراین اگر می خواهید قهوه خوبی در آشپزخانه خود داشته باشید ، به یک آسیاب قهوه خوب نیاز دارید.

تیغه ها فقط قهوه را در اندازه های متناقض خرد می کنند، که می تواند برخی از قهوه را “بیش از حد” و “غیرمستقیم” باقی بماند. نوا به شما امکان کنترل بیشتری در استخراج می دهد ، بنابراین می توانید تا زمانی که دریابید چه چیز خوبی دارد ، با آن هماهنگی کنید.

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربرانNova Nm-3660CG Coffee Grinder

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخNova Nm-3660CG Coffee Grinder

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیNova Nm-3660CG Coffee Grinder