چرخ گوشت بوش مدل Bosch MFW66020

  • برند:بوش
  • توان مصرفی:1800 وات
  • خروجی:3KG در دقیقه
  • وزن:5.1 kg
Original price was: ریال۵۰,۰۰۰,۰۰۰.Current price is: ریال۴۹,۰۰۰,۰۰۰.

در انبار موجود نمی باشد

مقایسه
موجود نیست
نقد و بررسی اجمالی

چرخ گوشت بوش مدل BOSCH MFW66020 با توان مصرفی 1800 وات، دارای بدنه ای پلاستیکی به رنگ سفید و طوسی می باشد و قابلیت چرخ کردن انواع گوشت و مواد غذایی را در کمترین زمان ( حدود 3 کیلوگرم در دقیقه ) دارد.

 

برند بوش :

یکی از برند هایی که در زمینه لوازم خانگی برقی فعالیت می کند و بسیار هم برای همه شناخته شده و قابل اعتماد می باشد برند بوش (Bosch) است و باکیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات را تولید می کند.

بوش با سال ها فعالیت در زمینه تولید لوازم برقی خانگی توانسته اعتبار خوبی در این زمینه کسب کند به طوری که کمتر کسی است که امروزه این برند را نشناسد و به آن اعتماد نکند.

برند بوش در ابتدا از کشور آلمان و در شهر اشتوتگارت فعالیت خود را شروع کرد و پس از آن به دلیل فعالیت گسترده و استقبال زیاد مشتریان در کشور های دیگری مثل آلمان ، ترکیه ، چین ، مالزی و مجارستان و… نیز محصولات به سفارش بوش تولید و پخش شد.

جالب است بدانید ۹۲% سود حاصل از فعالیت‌ها و فروش های بوش صرف کارهای خیریه می‌ شود.

 

نقد و بررسی چرخ گوشت بوش MFW66020:

چرخ گوشت بوش BOSCH مدل MFW66020 با توان مصرفی 1800 وات ، دارای 3 شبکه استیل ضد زنگ با ابعاد ریز ، متوسط و درشت است.

این چرخ گوشت بر روی پنل خود دارای کلید روشن و خاموش و عملکرد معکوس می باشد که عملکرد چرخش معکوس زمانی به کار می رود که دهانه دستگاه با گوشت یا استخوان مسدود شده باشد و با فشردن این کلید تمامی مواد برگشت داده می شود تا بتوان دوباره آن را چرخ کرد.

لوله ناودانی این دستگاه به صورت چرخشی بسته می شود و با بسته شدن کامل آن ، کلید ایمنی آزاد می شود.

این دستگاه دارای قطعه کبه ساز و سوسیس ساز بوده که توسط آن سوسیس و کبه های سالم خانگی میتوان تهیه و با خیال راحت استفاده کرد.

سینی این چرخ گوشت از جنس پلاستیک مقاوم است که میتوان قطعات گوشت و مواد غذایی را روی آن قرار داد و همچنین پایه های دستگاه از جنس پلاستیک است که از حرکت و لغزش حین کار جلوگیری می کند.

چرخ گوشت MFW66020 دارای محفظه ای برای نگهداری شبکه ها و سیم می باشد که این قابلیت از بی نظمی در آشپزخانه جلوگیری می کند.

 

چرخ گوشت بوش مدل BOSCH MFW66020

 

موتور قدرتمند چرخ گوشت بوش اصلی:

چرخ گوشت بوش مدل BOSCH MFW66020 تمام مواد غذایی شما را در کسری از زمان با بهترین کیفیت و در اندازه‌های دلخواه چرخ می‌کند. توان موتور دستگاه ۱۸۰۰ وات است که به‌­وسیله آن به آسانی قادر خواهید بود تا انواع گوشت را چرخ کنید.

با قدرت و توانایی حداکثری در گردش تیغه‌ها به بهترین شکل گوشت را برای شما چرخ کرده و دستگاه با حداکثر سرعت به فعالیت خود ادامه می‌­دهد. موتور این محصول توانایی چرخش معکوس را دارد و در صورت گیر کردن مواد غذایی سخت داخل آن می‌­توان با استفاده از این گزینه راه ورودی و خروجی مواد غذایی را مجددا باز کرد.

 

طراحی منحصر به فرد چرخ گوشت BOSCH MFW66020:

ترکیب رنگ سفید و سیلور این محصول به آشپزخانه شما زیبایی دو چندان می­‌بخشد. وزن و ابعاد مناسب این دستگاه امکان جابجایی آسان آن را برای شما فراهم می‌­کند و برای تمیز کردن دستگاه به آسانی به‌­وسیله یک دستمال مرطوب به نظافت آن بپردازید.

حرکت دستگاه در حین کار می‌تواند بسیار خطرناک باشد؛ با تعبیه پایه­‌های ضد‌لغزش روی چرخ گوشت MFW66020 بوش، دستگاه در حین انجام فعالیت ثابت مانده و خطرساز نخواهد بود.

برای نگهداری آسان و منظم قطعات محفظه نگهداری مخصوص در داخل دستگاه تعبیه شده است تا به راحتی در صورت نیاز به آن‌ها دسترسی داشته باشید. تمامی قطعات به راحتی به دستگاه متصل و بعد از اتمام کار جدا می­‌شوند.

در نظر داشته باید جهت خرید چرخ گوشت بوش مدل BOSCH MFW66020 حتما به طراحی آ« و رنگ آن دقت فرمایید زیرا یکی از اصلی ترین مسائل در حین خرید هر محصولی طراحی زیبای آن است.

 

سیستم عملکرد معکوس در چرخ گوشت بوش چه کارایی دارد؟

سیستم عملکرد معکوس در چرخ گوشت های امروزی قابلیتی عالی شناخته میشود. پس در هنگام خرید چرخ گوشت حتما به این قابلیت توجه کنید. در گذشته چنانچه گوشت رگ و پی داخل چرخ دنده ی دستگاه گیر میکرد بایستی کاربر قطعات را جهت برطرف نمودن مشکل باز می نمود. که این در روند کار امری ناخوشایند است.

اما دیگر برای رفع این مشکل نیازی نیست تا جهت خارج نمودن گوشت قطعات را باز کنید.  روی بدنه ی چرخ گوشت بوش مدل BOSCH MFW66020 ، دکمه ی روشن و خاموش و عملکرد معکوس وجود دارد که بهتر است اول دستگاه را خاموش کنید.

سپس برای اعمال قابلیت چرخش معکوس، چند ثانیه دکمه سیستم دوربرگشت را بزنید سپس دکمه را رها کنید با این کار تمام مواد داخل تیغه ها رها میگردد و مجدد چرخ میشود. این روند یارای شما در تسریع کارها میشود و در یک دقیقه میزان زیادی گوشت را چرخ مینمایید.

 

تیغه های استیل چرخ گوشت بوش مدل MFW66020:

جنس تیغه های بوش مدل MFW66020 ،از استیل ضد زنگ است. تمامی وسایل برقی آشپزخانه که مجهز به تیغه هستند بایستی تیغه هایی اصل با جنسی عالی داشته باشند. چرا که در این صورت کار استفاده از آنها راحت است.

همانطور که می دانید کار با تیغه های کند امری ناخوشایند و در روند کار بسیار تاثیر گزار است. تیغه های این چرخ گوشت براحتی با قرار گرفتن در یخچال تا حدودی تیز میشود. جنس استیل در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده و براحتی بدون نگرانی از کندی آن با آب قابل شستشو است.

در نظر داشته باشید که تمامی ویژگی های گفته شده در قیمت چرخ گوشت بوش مدل BOSCH MFW66020 تاثیر گذار است پس حتما قبل از خرید تمامی ویژگی ها را مطالعه فرمایید.

 

چرخ گوشت بوش مدل BOSCH MFW66020

اقلام همراه چرخ گوشت BOSCH:

چرخ گوشت های طراحی شده ی مدرن امروزی دارای اقلامی هستند. که این اقلام و قطعات دستگاه را به عملکرد و کارایی بالاتری مبدل میکند. بعبارتی دیگر از چرخ گوشت امروزی تنها برای کار قیمه نمودن استفاده نمیشود بلکه با قطعات آن میتوان کارهای دیگری ازجمله تهیه ی سوسیس، کبه، رنده سبزیجات، آبمیوه گیری و غیره انجام داد.

چرخ گوشت بوش مدل MFW66020، دارای ۳ عدد پنجره با منافذ در سایزهای متنوع میباشد. جنس این شفت ها از فولاد ضد زنگ بوده که با قرار گیری هر کدام از این شفت ها میتوانید گوشت را در سه سایز چرخ نمایید.

پس گوشت را در سه سایز متنوع چرخ نمایید. علاوه بر سه شفت مخروطی مخصوص کبه ساز و سوسیس ساز همراه این چرخ گوشت است که کاربر را به تهیه ی سوسیس و کبه های خوشمزه تشویق میکند.

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربران

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی