کتری برقی اسمگ مدل KLF04 ا Smeg KLF04 Electric Kettle

دسته:
  • محدوده ظرفیت:۱.۶ تا ۲ لیتر
  • گرم نگهدار:دارد
  • قطع کن خودکار:دارد
  • قابلیت تنظیم دما:دارد
ریال۹۹,۰۰۰,۰۰۰

در انبار موجود نمی باشد

مقایسه
موجود نیست
نقد و بررسی اجمالی
کد محصول Smeg KLF04 1,7 Ltr. KLF04WHEU weiß
مشخصات کلی کتری درجه حرارت متغیر 7 سطح دما برای تنظیم بهترین درجه حرارت انواع مختلف چای ، قهوه یا چای گیاهی ، می توان دمای آن را از 50 تا 100 درجه سانتیگراد تنظیم کرد.
توضیحات باز شدن تدریجی درب که از فرار ناگهانی بخار جوش جلوگیری می کند. فیلتر Limescale فیلتر استنلس استیل قابل جابجایی و قابل شستشو است که سنگ آهک طبیعی موجود در آب را حفظ می کند و با گذشت زمان تسویه می شود. عملکرد گرم را حفظ می کند
عملکردی که به شما امکان می دهد دمای آب انتخابی را تا 20 دقیقه حفظ کنید. ظرفیت 1.7 لیتر ، 7 فنجان بدنه استنلس استیل تمرین اصلی با اتصال 360 درجه تمرین اساسی با پای بدون لغزش برای اتصال برق و سیستم ایمنی که در صورت عدم وجود آب ، عملکرد دیگ را مختل می کند.
7 درجه حرارت قابل تنظیم (50 درجه سانتیگراد – 100 درجه سانتیگراد) نشانه دمای تنظیم شده عملکرد نگه داشتن دمای گرم را حفظ کنید ظرفیت کارافزای 1.7 لیتر باز کردن درب با سیستم Soft Opening فیلتر ضد آهک قابل جابجایی در فولاد ضد زنگ نمایش دو برابر سطح آب Lt / Cup خاموش شدن خودکار در دما خاموش شدن خودکار ایمنی در صورت عدم وجود آب پایه ای با اتصال 360 درجه پایه بدون لغزش
بدنه در استیل ضد زنگ دستگیره اهرم کنترل استیل اسپل در استیل ضد زنگ دسته Chrome
ابعاد ارتفاع 28 سانتی متر عرض 22.3 سانتی متر عمق 17.1 سانتی متر
وزن 1.8 کیلوگرم
ظرفیت 1.7 لیتر ، 7 فنجان
قدرت 2400 وات
ولتاژ 220-240 ولت
کشور سازنده ایتالیا
دستگاه KLF04 با لبه‌های منحنی و بدنه‌ی استیل زیبایی‌بخش آشپزخانه است و در رنگ‌های متنوع، شاد و جذابی تولید شده است. با شروع به کار کتری، موتور آن با توان 2400 وات و در زمانی کوتاه المنت حرارتی را داغ می‌کند. این توان در مقایسه با مدل‌های مشابه بسیار پرقدرت محسوب می‌شود. گفتنی است ظرفیت این دستگاه به 1.7 لیتر می‌رسد. امکان چرخش کتری روی پایه به صورت 360 درجه وجود دارد و به این ترتیب حتی افراد چپ‌دست هم به راحتی می‌توانند با دستگاه کار کنند. از مزایای این مدل، امکان تنظیم درجه حرارت آب است. از آن‌جایی که بعضی از دم‌نوش‌ها بهتر است در دماهای به‌خصوصی دم بکشند، این قابلیت بسیار کاربردی خواهد بود. شما می‌توانید دمای آب را در 50، 60، 70، 80، 90، 95 یا 100 درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنید. به علاوه برای جلوگیری از سرخوردن کتری روی سطح میز یا کابینت، پایه‌های چسبنده‌ی ضدلغزش زیر دستگاه تعبیه شده است. این مدل دارای قابلیت گرم‌نگهداشتن آب است و از نشانگر میزان آب هم بهره گیری می کند.
نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربران

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی